Els treballadors de les Coves de Sant Josep reben formació en anglès professional per a turisme | La Vall d'uixo

Dimarts, Març 14, 2017 - 12:00
Els treballadors de les Coves de Sant Josep reben formació en anglès professional per a turisme
El curs s'ha fet a mesura per a preparar les preguntes més freqüents i vocabulari específic per a traslladar al visitant la informació

Els treballadors de les Coves de Sant Josep de la Vall d'Uixó estan rebent formació en anglès professional per al turisme, amb l'objectiu de “prestar un servei de qualitat i excel·lència als turistes, perquè el personal és l'encarregat de rebre el visitant, guiar-lo durant la seua estada i fer de l'experiència una cosa especial”, ha explicat el conseller delegat d'Emsevall, Jorge García.

Este curs de 90 hores és voluntari i el 90% dels treballadors del Paratge de Sant Josep han decidit participar, la qual cosa tal com ha assenyalat el regidor demostra “la seua implicació i motivació per seguir formant-se, en aquest cas en anglès, un recurs necessari per a atendre als milers d'estrangers que anualment ens visiten”.

La formació es duu a terme en el Centre d'Estudis Espadà i ha sigut finançada per la Conselleria i el Ministeri. A més “s'ha fet a mesura per a cobrir les necessitats concretes que exigeix la visita al riu subterrani”. Així, els empleats “reben preparació per a contestar a les preguntes més freqüents i sobre vocabulari específic per a atendre al client i traslladar-li la informació turística en anglès”.

García ha remarcat la importància que els treballadors del Paratge de Sant Josep tinguen coneixements sobre gestió i comercialització de productes turístic, “perquè volem que el nostre principal recurs turístic s'adapte als nous temps i a les exigències del sector”, ja que “cada vegada rebem més turistes internacionals”.

En este sentit, enguany gràcies als convenis ja signats les Coves rebran visitants dels països nòrdics, Polònia, Àustria, sud d'Itàlia i Anglaterra. “L'anglès era una de les nostres tasques pendents quant a formació dels treballadors i ara podrem oferir un servei més complet, perquè la satisfacció del client siga excel·lent”.

Cal recordar que els empleats també han participat en les últimes setmanes en una jornada de coaching, intel·ligència emocional i atenció al client, dins de l'aposta de l'actual equip de govern “per la formació contínua”, ha finalitzat l'edil.

Dll Dm Dc Dj Dv Ds Dg
 
 
 
1
 
2
 
3
 
4
 
5
 
6
 
7
 
8
 
9
 
10
 
11
 
12
 
13
 
14
 
15
 
16
 
17
 
18
 
19
 
20
 
21
 
22
 
23
 
24
 
25
 
26
 
27
 
28
 
29
 
30
 
 
 

Site developed with Drupal